Vertel en deel je eigen patiënten reis!

Wilt u uw ervaringen met AS / ziekte van Bechterew met ons delen?
Momenteel werken wij, onderzoeksbureau Ipsos, aan een onderzoek over radiografische axiale spondyloartritis (SpA)/ ankylopoetica (AS) / ziekte van Bechterew. Dit doen wij in samenwerking met Stichting Axiale SpA Nederland.
In dit onderzoek willen we leren over de impact van deze ziekte op uw dagelijks leven en horen we graag wat uw ervaringen en behoeften zijn. De inzichten uit dit onderzoek zullen worden gedeeld met artsen en patiëntenorganisaties om de zorg te blijven verbeteren. Graag nodigen wij u uit om aan dit onderzoek deel te nemen. De gesprekken worden gepland in augustus.
Opzet onderzoek
• Wij voeren dit onderzoek uit in de vorm van online individuele gesprekken. Het gesprek duurt 90 minuten. In dit gesprek kunt u uw ervaringen rondom deze ziekte en de zorg die u ontvangt met ons delen. Hierbij zijn wij geïnteresseerd in het hele traject, vanaf het moment dat u voor het eerst klachten kreeg tot en met uw huidige situatie.
• Alle informatie die u met ons deelt, wordt vertrouwelijk behandeld en gecombineerd met feedback van anderen zoals uzelf. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor marktonderzoek en zullen niet zonder uw toestemming worden doorgegeven aan andere organisaties. U heeft het recht om op elk moment vragen te weigeren of u terug te trekken uit het onderzoek.
• U kunt deelnemen aan dit onderzoek als u de ziekte van Bechterew heeft, oftewel axiale SpA waarbij röntgenfoto’s afwijkingen aan uw bekken laten zien. Het maakt niet uit of u hiervoor medicatie gebruikt of niet.
• U krijgt voor deelname aan dit onderzoek een vergoeding van € 50,- in de vorm van een cadeaubon of via bankoverschrijving.
Bent u geïnteresseerd om hieraan deel te nemen? Dan kunt u zich aanmelden door uw contactgegevens te delen met Jorine Peerdeman (Jorine.peerdeman@Ipsos.com). Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op om uw deelname te bevestigen. Ook bij vragen over dit onderzoek mag u ons uiteraard mailen. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw interesse, we kijken uit naar uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Ipsos Healthcare