Inschrijving Bechterew volleybaltoernooi op 15 april 2023 geopend!

Beste volleybal vrienden,

De inschrijving voor ons volleybaltoernooi op zaterdag 15 april 2023 is inmiddels weer geopend! Na het relatief kleine toernooi in 2022 hebben we weer heel veel zin om een nieuw toernooi te organiseren. Ook dit keer verwachten we een iets ander karakter dan de toernooien van voor de corona pandemie. Er is namelijk een hoop gebeurd de laatste jaren. De corona pandemie heeft dan wel geen invloed meer, maar bij de reuma- en bechterew patiëntenverenigingen is veel gebeurd. Veel verenigingen en oefengroepen zijn opgeheven, daardoor bestaan vele teams niet meer of zijn niet meer compleet. Maar iedereen kan mee blijven doen, als individu, duo, team of welke samenstelling dan ook. Het bewegen met elkaar op een gezellige manier blijft centraal staan!!

Inschrijven is mogelijk via onze website. We hopen dat jullie dat zo snel mogelijk massaal doen!

Wat ook verstandig is om te doen is om vooraf een parkeerplaats te reserveren bij Q-park via https://www.q-park.nl/nl-nl/parkeren/utrecht/galgenwaard/. Dan ben je gegarandeerd van een plekje voor maar €5,- per dag i.p.v. €22,50.

Groeten van ons bestuur en graag tot 15 april!!