Enquete voor webinar over Axiale SpA en werk, help je mee?

Werken, het hoort erbij. Voor de een vanzelfsprekend en goed te doen, voor de ander voelt werken als een veel grotere uitdaging.
Stichting Axiale Spa is een webinar aan het voorbereiden, dat gaat over Axiale Spa en werk. We gaan daarin met professionals en ervaringsdeskundige(n) om de tafel om veel gehoorde vragen en problemen te bespreken. Het webinar zal dit najaar worden uitgezonden. Later meer hierover.
We willen graag dat dit webinar aansluit bij de behoeften van de doelgroep: mensen met axiale Spa, jong en oud, die tegen problemen met werk aanlopen. Hoe houd ik het vol, wat is passend werk en wat als het werken niet (meer) lukt?
We willen je vragen bijgaande enquête in te vullen, dit kost je ongeveer 5-10 minuten. Wij zullen de uitkomsten bundelen en vanuit jullie inbreng de meest gevraagde onderwerpen voor onze eerste webinar selecteren. De panelleden zullen worden uitgekozen op basis van de onderwerpen die jullie graag terug willen zien in het webinar. Zoals je zult begrijpen, kunnen niet alle onderwerpen en individuele vragen aan bod kunnen komen.

Klik hier om de enquête te starten

De enquête bestaat uit 2 meerkeuzevragen en 2 open vragen. Ze zijn verdeeld over twee thema’s. Het eerste gaat over jou: Hoe vind je balans in je werk? Het tweede thema gaat over de zakelijke of juridische aspecten.

• In de meerkeuzevragen staan allerlei zaken waar wij aan dachten. Kies bij beide thema’s 5 onderwerpen uit die jij het belangrijkst vindt.
  • In het tweede deel is ruimte voor jouw open vragen. Schrijf hier maximaal 3 vragen, die je graag aan het panel van professionals zou willen stellen.

Daarna volgen nog 2 korte afsluitende vragen.
Alvast heel erg bedankt voor jullie bijdrage en betrokkenheid!