Bechterew volleybaltoernooi

Het volgende toernooi is gepland op 4 april 2020

Zet het alvast in je agenda, de details volgen later

Stichting Axiale SpA Nederland organiseert het internationale Bechterew Volleybaltoernooi met deelname uit binnen- en buitenland. Dit toernooi vindt eenmaal per jaar plaats.

Op 8 velden spelen dan zo'n 250 tot 300 Bechterew patiënten volleybal met een lichtere bal en vereenvoudigde spelregels. Het is ieder jaar weer geweldig om te zien hoe leuk de mensen dit toernooi vinden.

Ons volleybaltoernooi is vooral een gezellig en sportief evenement. Meedoen is belangrijker dan winnen.

Zo'n jaarlijks evenement motiveert ons allemaal om een jaar lang weer te gaan oefenen. We weten allemaal dat dat essentieel is voor onze gezondheid met Axiale SpA, maar ook dat het soms moeilijk is om het vol te houden. Stichting Axiale SpA is er van overtuigd dat het toernooi helpt om te blijven oefenen en sporten, en dat is toch het beste voor onze ziekte.

Twijfel je nog? Kijk dan eens in het fotoalbum en de webpagina van het toernooi van2019 om kennis te maken met dit evenement.