Volleybaltoernooi 2019

Winnaar(s) Bechterew Volleybaltoernooi 2019 bekend

Op 30 maart 2019 werd het 16e Bechterew Volleybaltoernooi gehouden. Net als afgelopen jaar hebben 28 teams intensief gespeeld in de Galgenwaard te Utrecht. De uiteindelijke winnaar was team Pat uit Tsjechië. Zij worden uiteraard van harte gefeliciteerd! Ook de andere 27 teams hebben gewonnen: een geweldige sportdag, een fantastische sfeer, een goed humeur en een beetje(?) spierpijn.

Zo'n jaarlijks evenement motiveert ons allemaal om een jaar lang weer te gaan oefenen. We weten allemaal dat dat essentieel is voor onze gezondheid met Axiale SpA, maar ook dat het soms moeilijk is om het vol te houden. Stichting Axiale SpA is er van overtuigd dat het toernooi helpt om te blijven oefenen en sporten, en dat is toch het beste voor onze ziekte.

De strijd om de eerste plaats is niet belangrijk, maar wel leuk

Na het spelen van de poule wedstrijden konden teams worden verdeeld voor de volgende rondes. De 1e en 2e plaatsen van de poules speelden om de beste acht. Voor plaats 9 tot en met 16 werd gestreden door poule plaatsen 3 en 4. De overige teams speelden voor de plaatsen 17 tot 28. Dat is net zo intensief, net zo leuk, en net zo fijn. Je speelt dan immers tegen teams die ongeveer van je eigen niveau zijn.

Aan het eind van de dag was het doel bereikt: iedereen moe en voldaan naar huis na een gezellige borrel met prijsuitreiking!

Uitslag

Foto’s toernooi 2019

Alle foto's staan in het fotoalbum. De teamfoto's zijn met hoge kwaliteit via mijnalbum.nl te downloaden of af te drukken.

Iedereen weer heel erg bedankt voor deze geweldige dag

Tot volgend jaar!